fredag 21 november 2008

Hej vad du är full.

I går var det som väl känd studentfest. :)
Jorden runt, och efter att ha dansat i kims tjusia lägenhet, där vi spelade slagerhits, julsånger och allt annat som man kan sjunga sig hes till, och efter att ha beundrat världens mysigaste toa och kylskåpman kan spegla sig i. Vandrade vi in till stan sjungades på håkan och kent. "egentligen är du inte kär i mig och egentligen okej för mig"
Själva festen vill jag ge ett godkänt som betyg.
Det var för mycket folk på för liten yta, detta kan ge mig panik på ett smygade vis. Men sådant kan jag leva med om musiken är bra.
Men musiken var ju värdelös! bara en massa dunk, och så få texter som folk kunnde eller ville verkligen dansa till. Helt hopplös DJ. Nästa fest ska jag banne mig har med mig en egen cd, här måste göra något drastisikt.
Sedan såg jag något osmakligt när en alldes för vinglig kille liksom åt upp en geisa tjej igenom något som var så äckligt att det inte borde få kallas kyss.
Men vi dansade väl så gott vi kunde till hems musik och shake loss när bra låtar spelades.
Men förre festen var mycket bättre.

Och idag har jag fått höra HUR OTROLGIT KUL FOLK HADE, yeah raight. Allvarligt, jag hatar dagen efter snack där alla ska berätta hur fulla de andra var, hur lite kontroll de hade, vad dumma saker de sa, gjorde eller hur de själva gjorde bort sig. Jag hatar höra deras prat som går på tomgång men varje gång de berättar samma skit historia så blir festen om möjligt ännu roligare!
Och tillslut så är festen så otroligt kul att det är nog det bästa som har hänt i deras liv, ja i alla fall nästan.
Skit prat helt engkelt.

Och i går var det fröken Karlsson som stod för fotograferandet, och tydligen en hel del små filmer, Sådant gillar jag.
Men jag har inte hunit ta del av detta ännu, så jag antar att det kommer upp fler bilder på lördag/söndag.

Så länge nöjer vi oss med lite mingel.








Helgen.

Så hur ser helgen ut annars?
I dag fredag ska jag göra mitt bästa för att försöka få tillbacka den sömn jag har förlorat under två näst in till sömnlösa nätter. Jag ser alldes för sliten ut.

i morgon är det loppis lördag! Äntligen loppis lördag med Amnesyloppmarknad med Fröken Karlsson!
Effter det blir det nog lite religonsplugg och progetarbete, och skilnnaden är att förra helgen höll jag på att plugga NK så jag trodde jag dog lite, men religon, det är annat det. Det handlar ju om saker som är intressanta grejer. Så jag ska göra allt för att bli religons expert.
Sedan ska jag snoffsa till mig, i morgon ska jag och Frida göra kärriär som svaverings personal. En utmaning efter som vi båda har lite kort minne, är ganksa så klantiga i mellan åt och klumpiga.
Men i morgon ska vi glända med vår elegans och smidighet.

Söndag vad sägs som att plugga kulturhistoria, religon och dansa som en galning i karlssons vardagsrum?
Sedan gå en kvälls promenad, dricka te och kankse ta ett varmt bad eller ett fotbad i alla fall?
Inte dumt, inte dumt alls faktist.

Inga kommentarer: