onsdag 5 november 2008

Det är svårt att se ljus i November.

I natt fick usa en ny pressedent.
Det börör mig knappt, men rätt man vann.

Jag ogillar onsdagar.
Det är dumt att ogilla dagar för de är ju som det är och jag kan inte påverka det.
Kankse är det bra att ta ut fustrationen på just onsdagar.
Det är i alla fall en dag utan slut.

I dag är det så där gemngrått som man tror att november ska vara.
Har varit det i tre dagar nu.
Men det regnar i alla fall inte.

I dag för sov jag mig.
Frukosten liksom värker i magen när man måste kasa sig i den.
Hoppa i kläderna och skynda i väg.
Lite som en brandman, det är nog ingen käriärr för mig helt engkelt.
Tack o lov kunde mamma köra mig.
Jag försvoer mig nästan aldrig, men om jag gör det gör jag det på onsdagar
Kan det vara så att kroppen omedvetet försöker ge mig lite extra sömn så jag kan klara av den här onsdagen.
Säkert äcklig skol mat bara som en parantes.

Men det som är kul i dag är att jag och Frida ska fika och träna core.

I dag har jag träningsvärk i hela kroppen
snart ska jag ha musik lektion igen.
Slå på rör som bildar olika toner, sjunga lite i en mick och så får jag säkert slå på en trumma, eller taburin.

Mamma sa i går att om jag hade velat hade pengarna kanske räckt till Hello saferide.
hon sa att det kommer fler chanser, jag hoppas verkligen det.
Jag är så anvivalent så jag vetinte vad jag ska ta vägen.
Tiden rinner mig ur händer och det är nog försent att verkligen ta tag i saker nu.
Hon fick jätte bra ressantioner i expressen.
17 järnspikar.

Känns som jag har miljontals olika kännslor inom mig.
men vet inte alls vad jag vill eller hur jag ska göra.

Att försvoa sig en onsdag är inte vad man behvöer.
Stressa i väg till en stressig dag.
Nej, jag skulle somnat o, druckigt te i timmar och försökt banka in NK och filosfi.
Får bli kvällens proget.

Inga kommentarer: