onsdag 26 november 2008

"Jag vill ha det som du, fast jag vet att du tänker lika dant och vill ha det som jag"

"Du har ingen aning om att jag tänker på dig precis just nu" - säkert.

I dag är säkerts musik som passar in på mina sinnesrörelser.
I dag har varit en mycket märklig dag.
Jag och mina tankar får inte alltid kontakt med varandra och när vi får det.
Förstår vi inte varanra.
Kanske är jag för uppsnärd i det grå. Som förken karlsson sa i dag.

Sedan av en mycket konstig anledning fick jag jätte knasiga sms ifrån en latioamrikan med 17 tatuneringar.
Herregud, det händer inte var dag och tur är det.
En sak är säker livet visar hela tiden mig hur knasigt det är.

det som är possetift med denna dagen är att jag kan ta bort allargi testen som min doktor har utsatt mig för. Jag trodde det skulle sluta klia när man tog bort det men jag bedrog mig.
Det kliar fortfarande bara inte lika överjävligt mycket.

Och så hade jag tänkt att erkänna att mitt favorit pogram är "bonde söker fru" Bara för att alla är så förelskade i varandra.
Så fnittriga och ärliga, och hur fint är det inte när någon kan se in i en annans ögon och säga att man faktist tycker om någon.

Sedan har jag lyckats svara på buddism frågorna, heja mig. Jag trodde att jag tyckte buddismen var lättare än hinduism har nu ändrat åsikt, hinduism är lättare att komma i håg.

Och mitt rum blir bara stökigare för varje timme som går.

Inga kommentarer: