tisdag 11 november 2008

Fy fan.

Hej
Jag är egentligen as irreterad
Men jag har glömt bort det nu
Förtränga tror jag
Det är en viss person jag är arg på
Jag kan inte säga vem för den läser min blogg
Jag kan inte säga varför för den personen skulle räkna ut det då
Och jag vill kunna ta det personligen
Jag är ungefär så arg att jag hade kunnat sparka sönder en betång vägg
springa tre mil
Slå sönder saker
och kasta fula ord över personen.

Jag är dålig på att vara arg
Jätte dålig
Jag har nästan glömt att nu
Men kännslan ligger och gnager i mig på något vis
AAARHHAHHRAHHAHHRHAHAHRA

Det känns nästan bättre
Alla människor föds snälla
Sedan blir vissa idoiter på vägen
Det kan man nog inte riktigt hjälpa själv
Men jag kan itne förklara detta så
Jag säger bara
Kasta dig i väggen

Och egentligen är jag inte arg
Bara jävligt beskriven och trött
trött
trött
på att detta valda utanförskap
som vi har vant oss vid
trött
trött
detta:
"Över munnen mitt i orden
slog du till så hårt det gick
Och jag såg hur du tyckte om det
Från nästan bottenlös tristess
kom det kärleksvarma våldet"

Ja kan inte förklara ändå.
Hej då.

Inga kommentarer: