onsdag 3 december 2008

Sjuk.

Jag rör mig emot rätt håll.
Men håller med om att det går långsamt

Man blir så tacksam att man faktist inte är sjuk så offta.
Och att man vaderar det för lite när man är frisk, att få vara frisk och att inte ha någon kronisk sjukdom är ju underbart.

I dag har jag faktist inte haft feber, inte tagit tabbleter, inte hotat så mycket. Men jag har där emot träningsverk i hela magen efter att jag har hostat. Det känns som att denna förkylningen har gett mere träningsverk än vad träningen på friskis ett halv år har gjort ;)
Så har jag sovit, sett fantomen på operan, tyckte alls att det var något att hylla till skyarna. Och ville mest att den skulle ta slut.
Enargin börjar vända tillbacka till kroppen, lika så matlusten, men långsamt. Tror jag är hemma i morgon med sedan får det bara slut på detta rastlösa förflyttandet mellan sängen och tv.

Inga kommentarer: