söndag 7 december 2008

Eivgsöndag.

I dag har varit en evighetsdag och jag har fått gjort saker, men ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag har gjort med tiden.

Snart ska jag se Walander, efter det kommer jag ha svårt för att sova, jag vet det. Jag vet att jag inte ska se sådant, men nu ska jag göra det i alla fall. Mest för jag är sällskapssjuk.

Sofie ringde nyss, hon är rolig hon. För hon kan säga saker som "Lovisa det klarar du, Lovisa du behöver knappt plugga du klarar det, och skit i det kolla bara lite på det" Och hon kan säga det på ett sätt så jag tror henne. Och hon kan ju knappast veta mer om jag klarar eller inte. Men det känns bra att ha någon i min närhet som alltid tror på mig så där hel hjärtat.
Och aldrig förr har jag önskat så mycket att sofei har rätt, för i morgon ska jag klara provet, och säga hej då till kolväten och allt det det är.

Inga kommentarer: