torsdag 18 december 2008

Hej o hå!

Studentfest:
Studentfesten var lyckad. innan vi dansade bort timmar så firade vi med moserande vin för den lyckade höst terminen, för att vi är bra, och för framtiden. VI åt tacos, (ja vi såg bonde sökte fru) Sedan dansade vi till the best of våra dans favorieter innan vi hamnade på moon. Som snögubbe, Josef, och julren. Ja, så crasy var det kanske inte, men x-mas inspererat. Där dansade vi till mina fötter inte kunde röra sig längre.

Julavslutning:
Trötta, bak och fram full sammlades en något sliten Sp06k i klassrummet. Där vi mest snackades skit innan vi gick och söng för ettor och tvåror "vem vill vara etta nu, ingen ingen! men vill vara tvåa nu, ingen ingen, vem vill vara trea nu ALLA, ALLA!" Ja ni vet, tvårna såg livrädd ut när vi glatt hoppade in i klassrumet, Medans 1 orna hejade på.
Sedan var det gubbrock, stämmning och lossas snö, jul avslutning al a sture helt engkelt. Den sista, känndes inte något alls.

Efter detta var jag nästan helt död. Var dålig barnpassare innan jag föll ihop i min säng och sov tre timmar. Det känns bara lite bättre nu.
Men men, nu ska jag plocka lite.

I kväll: Pizza och film.

Inga kommentarer: