måndag 15 december 2008

Jag måste vara galen.

Detta har hänt:

- Jag har kommit hem i från göteborg.
- Jag har fått en min peppar min fotsalva i min advendskaländer.
- Det var lucia och tredje advent utan att jag märkte det.
- Jag är med i Hallandsposten i dag. läs.
- Jag har inte packat upp väskan i från gbg, och tror inte jag orkar.
- Jag har sytt en te huva av ull och varit hantverkig.
- Jag har köpt en julklapp till mamma, en ryskbarborska och snart är jag pank.
- Jag och sofie har fickat och pratat och börjat på en dans cd, den oslagbara.
- Jag har varit själv hemma och kommit på att det är tråkigt och jag blir lam.
- Jag har blivit beskriven på att en pojke inte kunnde träffa mig.
- Jag har lyssnat på Kent- elever hur många gåner som hälst.
- Jag har fått kli i min höra armveck.
- Jag har läs alla bloggar jag tycker är bra.
- Jag har druckigt te.
- Jag har skrivit fånig, tramsik, kännslofulld poesi.
- Jag har läst tv tablon och insett att just i dag finns det inget att hurra för.
- Jag har längtat till min sofie och fridas myskväll med köpt pizza, bondesöker fru och film special.
- Jag har haft fysikskt ont i kroppen av för mycket kännslor.
- Jag har velat träna, men inte kunnat.
- Jag har försökt resa mig upp och försöka packa upp men inte orkat.
- Jag har blivit trött på mig själv att jag är så lättpåverkad.
- Jag har skrattat.
- Jag har citerat min favorit musik.
- Jag har hört folk som sagt att jag är lite kändis.
- Jag har klagat över vädret och frysigt för mycket.

Inga kommentarer: