måndag 2 juni 2008

Sommarkalender.

Två dagar till skolavslutning!
Sommaren substitut i stället för skola.



Juni.
4 - skolan slutar :)
5 - jag ska fira studenter
6-7 - picknick festival i Göteborg och tältövernattning
8- 12 - Jag åker till Rom!!
13 - Jobb möte med Grand
14 - Jag ska lära mig hjärt och lungräddnign av röda korset.
23 - 29 PEACE AND LOVE i Borlänge! tjo
30- seglar skola

Juli.
1-4 - Seglar skola
1- Min storebror fyller år!
3 - Frida åker Califonien
v 28 - Jag börjar jobba och jobbar ända fram till skolan typ. Städerska på Grandhotel.
9 Loke spelar på Rotundran
18 - Håkan hellström spelar på Marinfestivalen, massa fin båtar!
Agusti.
7 - Mikaela 17 år!
7 - Winnerbäck har konsert!
21- skolan börjar, sista året. Spännande.

Utöver detta ska jag läsa böcker, ha picknick, dricka te, bada, ha sand mellan tårna, ligga i hängmatta, skriva brev, räkna stjärnor, dricka vin. Och träffa Milla och alla andra personer som sällan får plats i vardagen tyvärr.

Inga kommentarer: