fredag 13 juni 2008

Det rengar och jag har tappat tidsbegrepp

Det regnar.
Det är vad som behövs nu, det smattrar emot taket och himmlen ser tung och svår ut. Det gör mig inte så mycket i dag, inte så mycket i morgon häller.
Jag har landat efter Rom nu, städat, packat upp och soterat bilder och träffat mina vänner igen. Berättat om äventyr och lyssnat på vad de har varit med om.
Ibland blir fyra dagar till en evighet.

Vi har drukigt Italienskt kaffe.

Jag är redan helt lost ibland dagarna vilket är bra att vara när det är sommar lov. På måndag ska jag ut på loppisar och leta tyger. Småblommig hälst, har skissat upp en klänning jag skulle vilja försöka att sy, och en kjol.

Dagens låt: Poupée de cire, poupée de son” - France Gall (detta är det finanaste jag vet ljust nu)

Inga kommentarer: