söndag 30 september 2007

Söndag. Med lucnh på bibloteket.





Och för ovanlighetens skull har jag inte begraft mig i skolböcker denna söndagen. Och det beror inte på att jag inte har behöft utan mer att jagi nte orkat. Och för att vi lunchade i evigheter och att jag inte sedan pallade.
Men med expert hjälp fick jag till slut ihop ekvationen med nämnare. Fy fan för matte, det är det värsta jag vet och du är jag helt ärlig.
Det är verkligen det versa som finns, hur kan jag ens vilja läsa matte C?
Det måste vara något fel på mig ;)
Men jag tycker det var mys pys att luncha och snacka, vi behövde det.
Och allt är väl förlåtet, men inte glömt.

Det är sant som agust säger "det är synd om människan"

Jag har varit så där äckligt oefektiv men det är okej, eller inte okej, bara så det är och det får lov att vara så..

Inga kommentarer: