torsdag 13 september 2007

Skofoto

Ja så hade vi sådan svenska då det känns som man helt engkelt ska somna hur man än försöker konsentrera sig och jag försökte förstå men känndes som jag tappade tåden mellan varven det var då jag sa ett sådant smart utalande
"solen går upp, nu kommer döden" Hur jag tänkte, eller vad jag tänkte är faktist svårt att förstå. Så typist mig.

Så var det skolfoto hela klassen var stressad, nervös och allment jobbiga men underbar sjöräövare.
Så här blev resutetet typ:

sp06k
Lake-ass- are
klura på den om ni kan?


När jag väl hade kämpat mig upp för alla uppförbackar jag har i mitt liv varge dag när jag är på väg hem i från skolan. Fickade jag gott, innan jag tag mig ner på stan för att se 50-60 tals showen! Vilken show! vad duktiga dem är, jag sätt på stolen och sjöng och dansade och njöt! snygga var dem också, kan det bli bättre?


Nu är jag hundvakt åt min mormor och morfars hund texen Micke, det ska jag vara en vecka vilket kommer bli en krävande men kul.

I morgon ska jag inte ha min teater utan sovmorgon, och det är lite tråkigt. Men ganska skötn!

Inga kommentarer: