torsdag 20 september 2007

Tiden rinner mig ur händerna.

Jag har inte skrivit här för en enkel anledning.

DET HAR INTE FUNNITS TID.
Det behövs inte betyda att det är något negatift för jag tycker jag gör mer eller mindre roligare saker hela tiden och jag skrattar mig lycklig i trevligt sällskap. Men där emot finns det mycket jag borde göra, som läsa mer, plugga mer, läsa tråk teori (annars får jag aldrig körkort) Städa, ta det lungt dricka te, se på tv musik, träna, vad som hälst som jag inte har gjort. Jag går upp tidigt och sedan går jag hela dagen tills jag stupar i säng minns inte senast det var så. Det kan bero på att jag är hund vakt och går bokstvaligen så fort jag får tid över bara för att han ska få rätt motion. Herregud! hur mycket kan en hund på verka ens liv?
Och jag som aldrig har fått ha ett hus djur tröttnar nästan på vecka, fast bra underbar är han.


jag blir så väldans trött på kvällen.
på reng och jag försöker gilla hösten men det är sårt när solen aldrig skiner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej glöm inte: STÖVLAR fina bokomslag TEKOPPAR regndropparna på jackan när man precis kommit innanför dörren MÅLARFÄRG fina bilder VÄNNER för plugg är inte allt och man kan göra allt man vill!!!