måndag 17 september 2007

Detta är en måndag.

06:20 hela livet blåser om kull, renget piskar emot hustaken, ny vaken, trött och måndags humör börjas dagen med te och maka.

09:00 Kan någon ta mig i från denna naturkunskaps lektion, hjälp vad det ämnet är tråkigt! Nästan världens tråkigaste ämne, hela klassen pratar i mun på varandra så jag hör knappt vad jag tänker eller vad naturkundksaps läraren säger.
Varför måste vara naturkunskaps lärare vara så typiskt naturkunspaliga. Jag menar, vart hittar man Marias jeangs egentligen? herregud!

10:30 Vår historia blir flumm, flumm men för hoppnings vis blir det jätte bra i slut ändan. Det tror jag att det blir vi grejar det här.

11:45 Äter mat på plast talrikar och hamnar helt off side på bordet.

12:30 Dansar som en galning och har jätte kul! :) dansa dansa rör på hela kroppen!

14:00 sover i en musik dans sal med en gitarr i handen och vill bara hem hem hem.

15:10 Engelska lektion och jag är så trött! Känns som ingen inofrmation kan fastna. Mina ögonlock är knasigt tunga.

16:10 sitter på bussen hem och små pratar med soife om livet och skolan, och andra människor som är underbarn.

16:30 fikar.

17:00 ute och går i raser fart med min hund som jag passar taxen Micke.

17:30 Håll i dig räknar matte! 9 1/2 tal

18:00 Åkter till dansen

19:00 DANSA DANSA DANSA

20:10 Ute och går med Micke

20:30 äter soppa

21:00 pluggar körkorts teori.

21:30 Duchar

22:00 Bloggar och lyssnar på musik.

Slå dan

Inga kommentarer: