söndag 23 september 2007

Söndag.

så var dag söndag.
Bakom mig har jag en vecka med många skratt och trevligheter och mycket slit. Det är mycket skit med matten, lärare, rektorer och snurr snurr.
Så var det ganska tufft att passa hund och nu saknar man mest honom.

framför mig har jag en vecka med ut i naturen, mycket läxor, aktivterter dans, träning, gitarr. Sedan är det saker som jag inhandlas och myrorna har en trevlig dag på onsdag med nya varor varge timme och öppet till 9 på kvällen :) i be there!

men än är det bara söndag
söndag, sista veckan i september
Nytt winnerbäcks album :)
Och lön :D

Nu ska jag i väg med grand hotel och kalasa med persionalen.
Egentligen har jag inte tid, men det blir nog tjo hej och jag behöverl ämna mitt rum ett tag.
psykologin känns bara krånlig och tiden vägrar räcka till.

Är allt som vanligt.
Eller snurrar det lite extra?

Jag väntar på att han ska ringa och säg att vi ska åka här ifrån.
fast jag vet att det aldrig kommer ända.

"det är kallt nästan höst nu"

Inga kommentarer: