onsdag 26 september 2007

winnerbäck, secundhand väska, krumelur pille, te och lyckopirr i magen.

Jag säger då det, vilken dag, vilken dag!

Nu är jag så glad att det bubblar i magen, livet är härligt och underbart och alldes fantastiskt.

Vi fyndade på myrorna, jag köpte en alldes för liten väska, men söt och helt omotstånlig! Jag köpte chai te och har nu drukigt tre stora koppar av denna ljuva dryck, fick på bäställningn av mamma världen finaste te burk "te for two, me for you" hon köpte även ett nytt te till mig "piggelin" som doftar som glassen och förhoppningsvis smakar som den, det är min favorit glass.
Sedan har jag inkasserad lars winnerbäcks nya ablum "Daugava" vilket är ett måste denna höst! Hur fint som hälst.

"jag kunde säga att jag önskar hon(han) förstod
men det är ju inte det jag vill nog bara ändra sanningen." - Lars winnerbäck, jag fattar ingetting,
"Daugava"

Inte nog av det så fick jag en fin bok av mamma som jag så länge velat ha, nämligen "krumelurpiller" Sammling av astrid lindgrens bästa barnboks böcker citat.

"och mej är det nu så ställt att jag inte bryr mej mycket om att leva,iafll du inte finns hoss mig"
- Ronja rövardotter

tralla la livet är underbart.

Inga kommentarer: