tisdag 11 september 2007

en bra dag.

Nu har det slutat att gå ut helvete och det är ganska skönt för jag är så där glad innuti mig så allt går lättare.
Ibland undrar man om det faktist är nödvänidigt att hela alltet ska vara emot en? Sedan tänker jag att det är emot mig som person och inte mig. Det kan göra mig arg, för då önskar jag att jag var en annan typ av människa som bara kunde skita i hur saker är och inte vara så jävla förbannat enivs.

Men hej lövense träda färgas för varge dag och det fyller mig med en ny kännsla för jag längtar efter dagar då min andetag fastnar i luften.
I helgen blir det göteborg med Soife, Maja, Frida och jag. Det kommer bli oslagbart och för hoppningsvis skiner solen på osss. Vi ska till poetens stad och shoppa! tjo ho!

I dag är det en bra dag, i dag är det en bra dag för jag bara bara matte sedan ska jag till gkås och handla upp alla pengar vi har! Milla är mitt reseslällskap med mor och gravid syster.
Jag har massa pluggg men jag orkar inte bryr mig om det riktigt för det finns varre saker. igår jobbade jag och städade på grand, det var som vanligt och en dag ska jag ta mig där i från. Men pengar är ju pengar och jag behöver dem. sedan pluggade jag, snackade med en blivivande författare på msn, lekte pirat i lekstugan, såg på bra pogram ett pogram som allla borde se!


Jag vill hylla härnstorm! Det pogramet är hur bra/intressant som hälst.

Nu ska jag ge mig ut i renget.

Inga kommentarer: