tisdag 25 september 2007

Höstreng och temys.

Höstregn och temys.




jag tror att det inte spelar någon roll länge
hur mycket man än gillar reng
alla reng älskare borde väl ha tröttat nu?

Jag vill ha en höst i min rödahöst kappa jag vill sparka löv i höst sol ibland all kall frost ska jag hitta glöden igen

Jag:"jag tycker vi ska ha loppis på skolgården" Sofe:"hallo, du har glömt bort vi bor i sverige det rengar året runt här"

(Man kan inte klä sig lika snyggt när det rengar, men visst gillar jag att hoppa i vatten pölar och vandra i reng, men vi drunkar)
Hur som hälst jag, sofie, maja och frida var hemma hoss mig och hade teparty. Vi drack mängder ut av te, snackade skit, skrattade, lyssnade på musik och blev jätte kissiga.
Det var mys pys och måste göras om.
Det handlar om konsten att kunna leva under rengtunga himmlar. Vi skrev en film lista så hej hösten vi ska ägna timmar fram för tv med popcorn och filtar.
Yeah

Nu ska jag plugga matte, och teori det går segt eller inte alls.

Men hey, den 25 smäller det gött gött med lön :)

Inga kommentarer: