söndag 16 september 2007

Göteborg!



Lördag: Alldes för tidigt satt vi för väntans fulla på väg emogt städernas stad göteborg! Pratglada, förväntans fulla, trött, roliga hade vi en dag full med äventyr framför oss!
När vi väl kom upp tog vi staden med storm, och sprang runt i affärer och köpte massa fint.

"vart är vi på väg egtligen" - Frida
"Nu är vi på väg emot något ting" - Maja

Tack och lov hade vi soife som fick agera guide och visade oss de fina delarna av staden. Sedan slog hungern till förlamande och vi hamnade vid botten skrapet Mcd! Vid håkans magasin gata.
Sedan strosade vi runt i haga och jag fotade som en galning med min analoga kamera. Sedan fikade vid ett jätte mysigt cafe!

Det var en helt underbar dag som man borde ha fler ut av!
Massa mys pys och precis vad man behöver i detta höstlivet. suck

Jag drack jätte got thai te måste inkaseras snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Guud va mysigt det låter Lovisa. Vill också åka till Gbg snart! älskar den staden. Men en sak e säker, jag måste spara lite pengar innan jag ger mig av xD haha puss<3 / Josefine