söndag 2 september 2007

Helgen.

Fredag: Mer barnkalas åt folket!
Jag och några andra glada filurer var hemma hoss rickard och åt mag, och spelade tv spel, såg på wildkids. Jag skrattade så jag fick kram i hela magen och hade svårt att tv spel boxas. Hjälp vad kul det var.
Massa glädje och något som måste göras om.

Lördag: shopping med syster.
Jag köpte ett par nya skor, halsband, öronhänge och en tunika. Det var mys och jag och syster var på stan med resten ut av Halmstad.
Tog en kaffe vid vattnet och såg hur solstrålana spelglade sig. Filiosiferade över livet, på kvällenblev det god mat och tv tittande.

Söndag: Ta tag i ditt liv människa!
Jag har försökt att ta tag i mitt liv hela dagen. Men utan reslutat, var ute och gick med milla det var härligt för vi blåst nästan bort. Sedan har jag plockant undan, fixat mig själv, pluggat den här jävla naturkunskapen som jag bara vill hoppa över och övningkört.

Ner räkningen har börjat.

Inga kommentarer: