tisdag 31 juli 2007

Köpenhamn.

Tidigt i morgonbitt bär det av.
Jag tar mit pick pack och drar till Köpenhamn. Egenltigen ville jag till Itlaien och då kan det ju verka lite lustigt att jag nu reser till Köenhamn. Men det är en annan historia det. Nu är det Köpenhamn som gäller och det ska bli kul för att jag aldrig har varit i den staden. Jag har en sådan naiv tanke och till tro till att vandra andra gator.
Inte nog med detta jag ska lyxa mig på hotel och i hotelsängar som jag slipper städa. Jag ska äta långa frukostar, shoppa, se på konst, fota, gå på lusiana, strosa, äta på resturanger och bara njuta.
Efter 3 veckors kontstans slitande (känns det som) tycker jag att detta ska bli underbart.

Så det blir inget bloggande de närmsta dagarna. Ska sedan rappotera om allt spännande som jag varit med om.

Emot nya äventyr!

Inga kommentarer: