onsdag 25 juli 2007

No hero in her sky.

No hero in her sky.

Men hey hey jag är ledig i dag och det känns som evigheter sedan, och det kommer ta evigheter tills detta infräffar igen!
Detta började med att jag stälde klockan för att komma upp och gå på REA på JC men jag skulle köpa jens och efter att ha provat hela sortimentet utan ett perfekt reslutat så gav jag upp. Tror att mitt problem är att jag har förstor ruma men smal övrigt. Haha Hej du I-lansproblem.
Jag köpte en svart kofta för halva priset, en jätte snygg t-shirt med en giraff, två vanliga toppar en vit och en blå, en stickad kofft/tröja jätte snygg. Så jag var nöjd!

Sedan begav jag mig ut i stadens vägar för att övningsköra och det går jätte jätte sakta fram mot. Men känns på något vis omöjligt att nå. Men någonstans vill jag tro att det ljustnar i hårrisånten.

Det är ju så att jag har tänkt att vinna en skrivar tävling och vinna 10 000kr och jag vet att det är helt jävla omöjligt och varje gång jag tänker på det känns mina ord inget mer än patetiska.
Så nu slutar vi att tänka så.
Jag hörde en gång att inget var omöjligt bara jag ville, är det verkligen sant?
Jag tänker inte försöka ge mig in på vad den handlar om, för att:
1.Ibland tror jag att den saknar handling.
2. Hanligingen är för knasig eller nej kanske tråkig, men det handlar om en tjejs liv som man följer i två olika perioder under samma år och huvud personen är en krukväxt.
Ni hör hur det låter, och jag vill vinna agustpris. Pff..
Men jag måste försöka slutföra skiten.

I går när jag var på väg hem ifrån jobbet spelade en violist för mig när jag kastade 6 kr åt honom. Jag bara stod där och slöt ögonen och lät tonerna fyllla något slags tomrum.
Och om det inte var så att jag hade bråttom hade jag nog kunnat stå där med slutna ögon och ta in vare nyans skifting i musiken.
Länge lever gatomusikerna!

I kväll ska jag träffa Milla äta popcorn, och se filmen "sliding doors" Det är en bra film går på 1:an klockan 20:00 ett tips!

Nu dricker jag te och lyssnar på en jätte bra låt som heter "Fair". Och ska skriva lite.

och alla klocka människor kan hålla käfften

efter reng, kommer reng helt engkelt.

Inga kommentarer: