fredag 6 juli 2007

Mer hångel till folket!

Jag ska förändra världen...


Mer hångel till folket helt enkelt...

Mer hångel till folket, skulle innebära att folk blev mer lyckliga. För som vi alla vet utsöndras det edidifiner när man hånglar. Man kanske får lite fjärilar i magen eller bara blir allment.

Mer hångel till folket, skulle innebära att folk byggde upp ett bättre emonförsvar för man får sjukt många bakter när man hånglar. Så då skulle vi tillslut kankse inte vara sjuka lika mycket?

Mer hångel till folket, skulle innebära bättre gemenskap och nya kontakter. Vi skulle näst in till kanske utrota ensamheten.

Sluta fundera, börja hångla mera.
Mer hångel till folket.

Fredag.
Jag vaknar upp hoss oktoberpojke kanske mer känd som Mattias. Klockan sju av någon bra musik jag inte minns namnet då.
Då var det dags för honom att dra sig till jobbet och för mig att dra mig hem åt.
Men först ett måste på morgonen Kaffe, underbara kaffe. Så såg vi lite på "anemal planet" som jag har stavat fel men skit samma. En sjukt bra dokemeter film som BBC har gjort. Ett måste att se, fotot är helt sjukt bra! Ett måste att se, och ett bra tips sådana dagar som denna då det känns som livet rengar bort.
Så förstår man verkligen vilken underbar värld vi lever i, och hur fantasitiska djuren är.

Sedan står jag oförklaring tid och ser upp emot himmlen och renget föll vackert. Det är sällan det rengar så här vackert, men det är väl nästan det bästa man kan se i det här eviga renadet. Förutom att det är bra när jag städar på grand för det blir inte så sjukt varmt då.

Sedan åkte jag för att ta spryta och det gjorde sjukt ont! Värkte i hela armen och nu flera timmar efter har jag sjukt ont i armen.
Ut över detta kan man göra ett kort kostanterande:
Förklyningen har börjat bli lite varre. vilket inte är bra alls.

Jag lyssnade på Plura, han var inte riktigt så bra jag hade föreställt mig. Känndes som han mest rabblade namn, musike var okej.
Men det var fint "så står dem där med deras tegelröda regelshjärtan"

Sedan gick jag till mc donalts och det var helt okej, det mest spännande som hände var att vi hade en fågel i lobbyn och att jag inte förstår vad engelska barn med knasig diealekt säger.
Så kul är det att jobba där ;)

Nu känner jag mig allment halvft sjukt och ska försöka somna i tid.






Inga kommentarer: