måndag 9 juli 2007

Efter reng kommer sol.



Efter reng kommer sol.

Efter tårar kommer skratt.

Eter ensmhet kommer två samhet.


Jag tror att det rikt liv är ett liv med mycket tårar och mycket skratt.


Jag har sammalagt jobbat 8 timmar, som städerska på gran och som kassör på Mc donalts. Hur orkar man?

Känner mig helt toatal slut iaf ont i fötterna.

Men det är bra för det hjälpte mig på vägen att försöka fococera på mina tankar, och faktist att inte få mig att tänka så mycket alls.


Jag går med lättare steg nu, men med en tungd i hjärtat.


Jag lyssnar på Elin sigvarsson, hennes musi passar så bra in på mina sinnesrörelser.

"You took a step forth I'm left one step

You still got what I want but she has what I lack

I was thinking if you ever change your mind

then here I come,

hoping you'll catch me

my dignity won't take me far as long as you are

Gone, gone, gone, gone"


Jag har hört att solen är på väg, stämmer verkligen det?


Ja la undan en jätte snygg tunika på indiska, fast egentligen har jag pengar men inte råd liksom. Alla pengar borde gå till bil, suck.

En bil bra musik, och kör mig långt här ifrån så fort du vill innan vi fastnar i denna staden.

Jag känner mig glad och förvirrad, ensam och med för många människor samtidigt. Jag borde inte kasta mig in i saker.

Jag borde sluta, men jag tror att det är kicken som driver mig.


"Ibland så bara slutar man vara kär" - Loke.



Inga kommentarer: