måndag 23 juli 2007

hej det var evigheter sedan.





Hey det var evgiheter sedan.
Det kan göra mig lite smått orolig för detta innebär att den senaste veckan har jag haft SÅ jävla mycket jobb att jag inte har ens haft tid att sitta här i 10 minuter. Eller har jag varit SÅ trött efter jobb att jag har störtat ner i sängen, för att sedan stytsa vidare.
För tja om jag ska vara ärlig har jag mest gått på jobb, men jag har även läst bok, övningkört, fått en lime grön och rosa sol stol (ur snygg!) Gått på marinfestival med en klagande underbar Hanna, köpt glass, varit hoss Mangus och lekt sanning sanning, pratat bort för mycket tid med fredrik på jobbet,blivit bjuden på glass som jag åt tillsamans med honom i en rening trappupp gång, Diskat, Fått en knall röd Maremekko väska av mor och far :) Sovit hoss syster yster, stressat, Sett den stora ocitine fareren Göteborg, sedan beklagat att jag inte kan följa med dem till skärhamn för jag jobbar, och drömt att få segla med den världen runt. Beklagat mig över reng, lyssnat på musik. Ätit Tahi, Legat i häng matta och så.

Men det är hursom hälst lite tråkigt.

Nu ska jag snart i väg och göra något åt den här kalufsen och fixa en frisyt hoss frisören. Sedan ska min bror köra hem mig i sin resar bil :)

Inga kommentarer: