lördag 14 juli 2007

Pick nick!

Detta är pick nick bilder!




Hey jag såg solen igår och det var så där.
Vart har du varit de senaste veckorna, men vitt jag ser var det ett kort besök.

Solen har gått i moln och stannat där alldes för länge.

Men vi skulle ju har pick nick, för det hör sommaren till!
Men först skulle vi baka pick nick muffins innan vi gav oss ut på cyckel äventyr till galberget, med den vackra utsikten.

Så vi bakade tre olika sorters muffins, med hallon och choklad. Mumms!
sedan fick vi tussen tillrätta visningar av mor min. Sedan såg vi på film hur jjag var när jag var liten.
Herregud, det är tur att jag inte känner den Lovisa som jag var förfärlig. Hur stod folk ut?

När förlorade jag min barndom?

Sedan bar det i väg! Hey hey du ljuva sommar som verkar så långt borta. Med världens snyggaste pick nick korg hade vi mys på slätten i gräset. Jag skrattade tills jag fick ont i magen så skrattade jag lite till för livet är så härligt.
Så fickade vi i gräset innnan vi svängde en tur inom hallandsgården och hem.

"jag vetinte om jag har drömt det här men jag tror att jag har sett en get stå och beta på det taket" - oslagbart citat Milla.

Jag och milla ville skriva världens bästa låt bli kända och leva loppan men det gick inge bra, vi såg en färgstark film i från bollywod och sedan blev jag jätte trött.

Nu Har jag gjort något bussigt och ska i väg och jobba, i kväll är det versta släckt kalaset. Tjo ho. Men jag ska ha min nya klänning. :)

Inga kommentarer: