söndag 1 juli 2007

Göteborg, ost & vin, jobb och födelsedagskalas.

Göteborg.
Staden med skärgården och goa gubbar, som jag har lätt förkärlek till. Åkte jag till för att besöka min kära syster med familj för att fira att min syster son Melker fyllde 4 år. Underdagen lekte jag pang pang, lego, lyssnade på sagoa ect. Samt gullade med lilla syster karin.
Detta var helt okej faktist, togs många trevliga kort under dagen hoss sysster sara.




Sedan åkte jag till hamstad för att träffa Mattias och hans trevliga vänner för att dricka gott vin, ost och spela allias. Detta var högts trevligt. Jag och Mattias kanske inte direkt vann, men oj det spelet kan jag höja till skyarna.
Det är verkligen jätte roligt, intressant och jätte trevligt. Människor blir som helt förvandlade, grymt med andra ord.

Och med för lite sömn och trötta ögonlock cycklade jag i dag för tidigt till jobbet på grand. För att städa rummen. Det var som vanligt tufft, men hey jag är villig att skura äckliga toalätter för att nå mina drömmar. Vad är du villig för att nå dit du vill?

"sikta på universum, så når du stjärnorna"

sedan cycklade jag hem och hann knappt hämta anan innan släckten kom och broden skulle firas!
Sedan var det sveriges modärnaste land på tv och sedan kom milla hem ifrån italien! Milla har kommit hem ifrån italien!!!!!! Äntligen.
Så ni behöver inte fråga vad jag ska göra i morgon.


Inga kommentarer: