torsdag 25 juni 2009

Saker som får denna dagen att bli minnes värld!

Saker som får denna dagen att vara en kalas bra dag:

  • Jag har klarat av körkorts teorin, Hurra för mig. Vilket innebär att jag är halvägs emot ett körkort.
  • Jag har köpt massa fina kläder på Gekås och haft trevligt shoppings sällskap av Fröken karlsson.
  • De saker som jag har hittat som är tänkta till i Höst har jag lagt ner i en fin gammal väska, jag är in princip börjat packa till London.
  • Jag har fått en ny vän, hon är mjuk och ser snäll ut. Men jag vetinte riktigt vad hon ska heta än, kanske Molly, kankse nåogt annat. Hon ska följa med till London, det känns bra.
  • Det är sommarvarme och tråts vind så kan man gå utan strumpebyxor och utan koffta. Det är härligt.

1 kommentar:

malin sa...

Grattis! Slår vad om att körprovet går lika bra!