söndag 7 juni 2009

1, 2 , 3 om ingenting alls. Egentligen små fragment ur en vardag.

1. Detta är mitt senaste loppis fynd. En lagom står skinväska. Amnestyloppmarknad. Jag fröstod ifrån första ögonblicket att vi skulle passa tillsammans.
65 kr, lagom pris.
Jag blev smått överlycklig när jag fann den, Det är så svårt att hitta fina väskor på loppis nu för tiden.



2. Detta är en beutebox, det var min mormors en gång i tiden. Jag tror den är ifrån 60/70 talet. Otorligt tung med tanke på att man skulle bära runt på skönhetsprudukter i den när man var på resa.
Jag tycker det är jätte fin. Den står på min toa, den passar där. Än har jag inget i den, men tror att den är perfekt för typ diadem. Men vi får se, fin är den.


3. För någon dag sedan pratade man om vårens sista varma dag.
Vi bästemmde oss för stranden, men någonstans på vägen då vi cyklade försvann den.
Vi frös, pratade om båtar på klippor, åt fika och njöt av ny bakta hallon muffins. Så det var inte så tokigt det häller.

Inga kommentarer: