onsdag 17 juni 2009

If i am always on your mind, how can you be so hard to find?


Jag har jobbat mina två första dagar. Det är på smått skakiga ben, men jag gillar mitt jobb jätte mycket. Så jag ser fram att börja, även om jag har mycket kvar att lära, tur är väl det.

Annars har jag cyklat i solsken!
Druckit kaffe, ätit kakor med sylt i mitten.
Njutit av livet.

Ikväll ska jag sitta på en utesavering och dricka öl och se på folk.
Det är massa folk i stan, något fotbolls evenemang. Jag bryr mig inte om fotboll ett dugg, men kul att det händer något i små staden. Kul att se på folk!
Men det känns som vanligt, gardåben räcker aldrig till.
Vissa saker känns för höstiga, andra bara för kalla.

I natt ska jag sova i husvagn, det är mysigt, sommar och mängder av barndomsminnen.

Inga kommentarer: