lördag 20 juni 2009

Bytra grejer med varandra.

Joo, vi har tagit studenten.
Och vi är bra, och vi har skickit ut det tills vi blev hesa.
Nu har hysterin lagts sig, vi kan inte fatta att vi har tagit studenten, vad det inntebär, eller hur framtiden ser ut.
Men inte sakar jag min klass, jag kommer inte sakna sturegymnasiet. Hur skulle jag kunna? Jag har så många nya äventyr framför mig.
Allt de hade att lära och säga mig har jag redan hört.

I all hast hann vi inte att ge varandra paket på student dagen, så vi gjorde det för någon dag sedan. Det var fint, vi åt fisksoppa, drack vin, såg på film och delade ut paket till höger och vänster.

Så här såg det ut:




Frida fick bla en miniräknare som ser ut som en chocklad kaka.



Och litet smörgåsgärn.


Jag fick en jätte fin boddy av sofie.
Trycket passar så bra till mig.


Jag fick en fin ask av frida, och i den asken låg det ett par ännu finare örgon hängen, som små rossetter.


Sofie fick en gudie bok av mig.
London, we here we come!

Inga kommentarer: