tisdag 7 augusti 2007

Överrasknings kalas och bortglömd kamera.

I går gick jag och milla på stan åt gratis mat med kupånger och var glada att vi inte var på stranden.
Sedan jonglerade vi,eller tja försökte och låg i solen och gottade oss.

Sedan var det dags för överrasknings kalas för hanna, hemma hoss magus. Vi var ett glatt gäng som åt tårta och lekte lekar som jag aldrig riktigt förståd.
som kejsaren av kina gillar kaffe men inte te.
ask lek och dyligt.
Jätte trevligt! Men jag glömmde min kamera!
Vilket var jätte synd ioch med himmlen brann upp så vackert i går.

Sedan gick jag hem i mörket medveten om att jag lämnat något bakom mig och pratade med kotten för jag var lite mörkrädd.
Fick sjuss hem av min bror i hans snygga bil och tänkte att det är tur att man har honom.

Min storebror.

Sedan gick jag hem till milla och snacka lite innan jag somnade, vaknade och i dag är det ingen vanlig dag.
Det är millas födelse dag!
Så jag grattade henne och nu är jag på väg till stranden med min stora syster och pelle :)

Inga kommentarer: