torsdag 23 augusti 2007



Det rengar.

Jag låg länge kvar i sängen, det var mys med sov morgon, jag har bara en lektion i dag det är verkligen lungt och härligt.
Sedan lyssnade jag av telefonsvareren. Jag gillar alla medelanden, antar att allt har sin charm.

"jag antar att det fanns någon du skulle ringa om jag inte fanns"- winnerbäcks tillsammns med Miss Li nya låt "om du lämnade mig nu" jag har blivit kär

Sedan har jag städat rummet, skrivit ut massa poesi, myst och försökt plugga körkorts teri. Ibland känns det hopplöst som jag aldrig kommer kunna ta det jävla körkortet, som om jag aldrig kommer kunna bli tillträckligt bra på att köra, inte tillräckligt bra på att backa, kolla, pakera.
Känns bara så ofantligt omöjligt.
Som att bestiga berg.
Jag vill inte behöva lära mig att köra eller plugga teori, jag vill bara ha körkortet, ha min bubbla.
Det känns hopplöst.

Det rengar.

1 kommentar:

Anonym sa...

har de gjort en låt tillsammans?? SKICKA!