måndag 13 augusti 2007

Hanna, Milla, Lovisa.


och du jag undrar, Är du fortfarande arg?


Vi har shoppat i dag.

Ojojoj, vad vi har gått runt i affäerer! vad vi har köpt.

Jag är helt jätte tröttt, men nöjd över dagens inköp.


vilket är:

-en kläning

-en jätte snygg sjal

-en poesi bok som heter "om honom"

-ett linne


Vi köpte mat som vi lagade mat i Magnus lägenhet, det var toppen gott och mys. Hanna är en mäster kock!

Jag och milla hjälpte till med detaljerna.


Vi köpte fika på Mcd och satte oss och såg på idoiter som badade i nissan. Turister! pff eller fotbolls huliganer, vilket är värst?

Är så glad att jag inte jobbar på Mcd i dag, och mina lediga dagar börjar ta slut.


Men hey, jag ska ju lära mig att gilla hösten i år.

Lära mig konsten att gilla hösten, men det kankse inte är så konstigt?



1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill fasen också shoppa! när ska jag ha tid? kanske på mallorca ;P