fredag 10 augusti 2007

Skogen, reng och tebod.

Tårarna strömmande ner för min kinder.
Ja det var så jag började dagen, stor gråta till filmen "finding neverland"

"pojkar (barn) borde aldrig gå till säng, för de innebär att dem kommer vakna upp och vara en dag äldre, och utan att man vet ordet av det så är dem vuxna"

Men jag gillar att stor gråta till film, gillar att resa ut allt och bara leva mig in i karetärerna. Även om det är lite "barnsligt, kännsligt, fjoligt".
Sedan när jag väl gråter kan jag gråta lite till bara för att jag gråter kan jag gråta tills jag inte längre vet varför jag gråter.
Men det känns bra efter åt.

Sedan bar det iväg till te bod som låg mitt i skogen till smålenska gränsen.
Vi åkte i något som känndes som en evighet, och renget smattrade emot rutan.
men så kom vi fram och det var värt besvaret.
Svårt att välja te dock när det finns över 100 smaker.
Men mysigt och något jag verkligen kan rekomendera.


Milla i bilden på väg emot Te bodoen.

vägen till teboden, jag börjar tro att alla vägar i småland är evighets långa.


Te kanna.

te boden.


Mitt i ingenstans.

Jag har en "bad hair day" i dag okej? Men milla är ju lika söt som alltid iaf.


Min kjol

Inga kommentarer: