fredag 17 augusti 2007

Barn skrick och tillbacka till skolans kårridårer.

Nu hörs snabba fötter i vårt kök, det hörs höga skrik, billjud, kast ljud, gnäll.
Min syster med barn på 1,5 år och 4 har invaderat huset med glädje.
Men visst är jag tacksam att jag är sista barnet och dem på besök. I dag var jag lek ledare i skolan och jag tror att de flästa 1:or tyckte jag var allment knäpp. Men det bjuder vi på!

Jag har övningkört bil och fått körkortbok, nu jävlar. Men jag hittar ändå inte riktigt motivationen. Hur hitta man den?
och inte nog att man ska hålla stälningarna i skolan nu ska man även få in alla jävla trakfrik regler tjo ho!
Jag känner mig skit trött som om någon har slått mig med en stekpanna i huvudet och kastat mig i väggen.
I morgon jobbar jag på mcd mellan 12:00-18:00 om ni vill veta vart ni finner mig. Kommer vara helt slut körd. Det är den västa tiden att jobba där, luchen en efter middag en lördag. Yeah!

Kom gärna och hälsa på, hälst inte i den alldra värsta rusningstrafiken, jag blir så asocial när jag är stressad tyvärr.

En trevlig kväll på er.

Inga kommentarer: