tisdag 14 augusti 2007

Clownen Lovisa och Prinssesan Milla

Prinssesan Milla


&


Clownen Lovisa










Hej jag vaknade för tidigt ut av mig själv i dag.


Har man haft sommarlov tillräckligt länge då?


Jag skrev klart novellen, sedan började jag att städa och stotera mitt rum och det behövdes verkligen. Jag fick hjälp ut av en suckande milla som sukade högt och kom med glada till rop. Sedan åkte jag till doktorn, fast jag skulle tydligen dit först i morgon, tokigheter. Så jag åkte hem till Hanna och drack kaffe.


Sedan kom milla hem till mig och hon lurade ut mig i min gammla lekstuga ojojoj vilken nostalgi! Och allt det som var så stort när jag var liten, var så litet nu.


Vi klädde ut oss och lekte, för jag har mitt glada barna sinne i kvar.




Milla är mitt lyckopiller.


Inga kommentarer: