lördag 25 augusti 2007

Fredag: Jag tror på solar som brinner upp ,Bio kväll med Milla.




Och efter en mycket givande fredag med teater som hur kul som hälst och en oändlig foto lektion som jag höll på att somna på endas för att lärarens röst var så ihålig och tråkig. Så spelade liksom ingen roll hur intressant det var, jag ville mest där ifrån.

Efter att ha cycklad hem med växlar som inte fungerar och sällskap med joel upp för höga lid, efter att har druigt mängder av vatten, lyssnat på winnerbäck.
Så drog jag och milla ner till stan och köpte kaffe bio biljetter popcorn jätte jätte stor läsk och såg filmen "på smällen" och ja det är en amrekansk smörja man kan gissa slutet på.
men det var härligt att kunna få lättsamma skratt och mysa i en för kall bio salong. Det var en bra film, lättsamm jag gillade den och jag skulle rekommendera den de dagar då man behöver amrekanskasmörjor för att lätta upp sinnesstämningen.

Men det leendet jag fick i från killen med rocken roll blå ögon kan jag leva på ett tag till.

Efter att ha sätt världen brinna upp i en vacker sol nergång på min gata på norra delarna av staden där jag bor.
Kröp vi ner under täcket och hade tjejsnack och analyser.
Sedan ringde cristopher och undrade om jag ville följa med ut en sväng med bilden(jo han har tagit körkort och jag är avis) Vilket jag jätte gärna ville men inte kunde i och med jag skulle jobba dagen efter.
jag hoppas att det blir av en annan gång.

Jag tror på stjärnklara himmlar och solar som brinner upp i tackten med våra liv.
Tack Milla pilla!

Inga kommentarer: