måndag 19 januari 2009

Ett tråkigt blogg inlägg om att återvända.

I morse gjorde jag något som jag kanske kan se en verklig framtid i. Sådant är kul och läskigt.
Men jag tänker inte så mycket på det, jag öppnar dörrarna till min värld och ber de stiga in i korta stunder.
Efter det köpte jag en hjärtan formad lack väska, tjusigt!

Efter det åter vände jag till skolan. Med betonding på återvända då jag inte har varit där på en månad, ett halft sommarlov.
Jag syr på en klänning som jag tror kommer bli en picknick kläninng kankse en fin greklandsklänning?

Inre stressen växer och växer, när jag har missat slutpruduktions snack och saknar kontroll över skolarbet.
När en religons cd inte vill fungera och man inte kan läsa själv är det svårt att se saker possetift.
Men kvällens mål är att läsa ut sofies värld, inte tänka på så mycket annat.
Morgondagen hanter jag i morgon.

Förövrigt lyssnar jag på kent elever och det är vackert.

Inga kommentarer: