söndag 16 augusti 2009

Voffla, kaffe och milla.

Halvvägs till natt.
Det är mörkt utanför mitt fönster och det blåser höst.
Men jag vill tro att det blåser sommar, för än är det varmt, än har inte fjärilarna dött, fåglarna har inte flytt och solen hittar till mig.

Jag och milla gjorde något som jag har velat göra länge, men som inte har blivit av. Fikade på gallbergets kafé hallandsgården. Vi kom nästan precis innan stängnign så det var bara vi där.
Men det var fint och gott och sol och varmt och milla visade fina bilder ifrån wayout west så man nästan önskade att man var där fast det inte var en ända artist man gillade. Men festival är ju festival. pungt.

Vi åt vofflor, sylt, grädde o kaffe. Mumms.








Hej vi har varit bästisar 12 år.
Hon är ibland de värdefullaste jag har.





På kvällen åt vi massa goda mackor, jag drack massa te.
Så såg vi en amrikans film som fick mig att skratta.

Inga kommentarer: