tisdag 18 augusti 2009

Små ting i en burk.

En burk med små ting.
Saker som betyder något för mig.
De ska följa med till mitt nya rum.
De är:

En fin burk.
Vita oskrina kuvärt, som ska bli hand skriva brev till folk jag gillar.
En röd leksask bil, min dröm bil.
Munspel
Clownnäsa
Ryskdocka, barburska.
Luggkam med hjärta
En pärlplatta ifrån ukd 09, brukar sätta kvällstekoppen på den.
Ängel som funderar, fått av Frida i Österike 09
En katt, lyckokatt. Fått av Milla.
En liten dahlarhäst, sofie? Eller vart 17 har jag fått den ifrån?
Liten knubbig söt ängel fått av Milla
En liten hjärtan kudde man kan pillla på när man är nervös, långa lektioner, eller när man ser på film. Desintorget, fått av mamma.
En fågel, som Erik vek till mig. Ska flyga i fönstret
Muffins i tyg, som sofie sytt till mig.

Inga kommentarer: