fredag 19 september 2008

Hemma igen.

Så var man hemma igen.

Hem ljuva hem.
I dag har jag vandrat långa höst promenader, istället för att vara i skolan. Beundrar sofie och frida som gick dit efter att ha sovit lika lite som jag i natt.
Jag tror jag lyckades sova två timmar i natt, på planet. Plockat de första fina höst löven, och andrat höstigt och dukat vackert. Mamma fyller år så i kväll har vi en middag. Tjusigt.

Jag har haft en lat vecka, med sol bad och mycket god mat och dryck. Även vandrat smala gräner i palma och varit i underjorden och sett på grottor.
Det känns som jag har varit på rehab vecka och nu har så mycket nya batterier så jag ska klara hela hösten/vintern.
Nu längar jag till höst kläder, te och lite lagom plugg. Men denna veckan som kommer, så kommer jag få plugga dubbelt för att hinna med klassen.

lite bilder i från mallis kommer senare.

Inga kommentarer: