torsdag 25 september 2008

Fredag hela veckan.

Vi glömmer höst, vi kommer vår, vi glömmer bort allt och tror att tiden är svår. För att komma på sen efter åt, att vi hade det rätt kul i mellan åt. - LW

Efter lite mer skönhetssömn än de senaste nätterna var det underbarrt att cykla till skolan i guldglans, med rosa kinder och basker. Skolfotot är inget vi pratar om nu, fy. tror det bli min värsta. Men jag gillade att vara Prins så den outfiten kan jag ju spara och använa nästa maskerad?

Hemma hoss sofie kom vi på hur mycket vi hatar nk och vi kom aldrig på hur våran labb kan användas i samhället. Helt omöjligt.
Men sedan dansade vi till vi blev 800 grader, och då hade vi bara kommit på ca 20 sek på kogrografin. Så hur det hela kommer sluta kan man undra. Men kul har vi, bra blir det nog till slut.

Sedan hade jag handledarmöte och det känndes jätte bra. Så ceep on the good work. Så att säga. Men inte i dag, i dag är det FREDAG HELA VECKAN. I dag är det fredag, oavsätt om ni säger att det är torsdag så är det fredag. Jag dricker gin och lime, äter chips, sedan ska jag äta en good fisksoppa och se en dekare. Ljuva livet!

Jag nyser himmlans mycket och jag vill faktist inte bli förkyld nu.

Inga kommentarer: