söndag 1 februari 2009

Tiga är guld?

Den smärtan som fanns i min hals när jag svalde i går.
Har förvandlats till en boll som upptar hela halsen, så vaknade jag klockan 6 och tänkte "fan, fan, fan fan"
Det tog ungefär en evighet tills jag hadde lyckats svälja i mig två brustabbleter panodil. Sedan somnade jag, bollen har blivit mindre och kankse klarar jag några timmar till utan medecin. Men rösten har jag tappat, och mina väsande viskningar går bara fram i tysta mijöer.
I morgon ska jag ha muntligt prov, great, undra hur det går. Men det orkar jag inte tänka på nu.

Nu ska jag en sista gång inför detta NK prov sitta med Naturkundskaps boken. I kväll ska jag färga håret, och jag som brukar babbla på om allt med Linus får nog sitta tyst och så får han prata.

Det känns lite typiskt att jag faktist inte är frisk mer än väldigt korta sekvenser i detta viner halvår.

Inga kommentarer: