tisdag 24 februari 2009

Österike i bilder.


Detta var vår österiiska toaletter, de är kansiga, de har liskom "hyllor"
Men jag gillade kaklet, fast om det hade varit en vägg hade det varit lagom.
Detta blev to much.


Detta är hotel lobyn.


Jag och Frida i lift.


Heja mig, tar ingen bilder på en får man göra det själv.
Jag ogillar att min näsa blir jätte jätte röd när jag åker.


Sådant här åt jag till lunch, mumms.


Väntar på skidbuss, vetinte var den går, när den går eller om den går.


Vi åker en backe på 10 km ! Oh. Underbart.


Denna dagen var det snö storm, då dricker man varm choklad i stället för att åka.



I denna hisen fastnade jag :S

Så här "god mat" hade vi på hotellet, något torrt.


Frida hade namnsdag och hennes snälla föreldrar köpte glass till henne.


När det är fint väder blir jag så här pepp för att få åka snowbord i solsken.


Vårat hotel.


VI LEVER I ETT VYKORT.


Världen är sjukt fin och det är svårt, för man längtar inte hem.



Frida försöker förstå vart vi är, och vart vi hamnar om vi åker ner här.


Detta är frihet fångad på bild.


Detta är frihet fångad på bild.


Ibland drack vi chocklad i solsken åxo.

Inga kommentarer: