onsdag 11 februari 2009

Så är livet.

Det finns ingen tid till att sitta och lyssna på musik framför datorn.
Blogga, dricka te, fundera.
Allt det som jag annars brukar få mig i balans.
Så det är inte så konstigt att det virrvlar med tusen olika tankar i mitt huvud när jag har treföreställningar per dag, massa tid innan och efter med pepp och förberedelser. Kommer hem sena kvällar och börja fixa inför resan.
Är så sjukt trött att allt går långsamt och känns jobbigt.
Varje dag skjuter jag andra saker fram för mig, men det är inte så att jag klagar.
Bara det att jag inser att jag har mycket omkring mig nu.

Så är livet, snart kommer de dagar då jag klagar över att det händer så lite i mitt liv.
Men det är långt dit, tack o lov.

Nu ska jag fortsätta med mitt pick och plock.

Inga kommentarer: