torsdag 12 februari 2009

Österrike, nu är vi på väg! :)

Hej nu åker vi!

Vi ska ännu en gång spänna fast oss på snowbord och skidor för att susa ner för backarna, åka lift, äta god mat, och leva livet.
Denna gången ska vi göra det i Bad gastine, Österike. Så det blir nog en hel del snichel, pomfits, heltäcknings mattor i rosa, tystalande tjocka fula män, och en väldigt lång buss resa fram och tillbacka.

Det ska bli underbart och vi hoppas på sådant här väder, tack!(bild förra året)
Det känns tråkigt att förken kalrsson är hemma och jag önskar att jag fick ner henne i min resväska. Tyvärr är den redan överfull.

Det ska bli skönt att lämna grå sverige, och halmstad, och skola och stress.
Under resan har jag och frida bästemmt att vi inte ska prata om skola, stress, och sådant som bekymmrar oss. Hakuna mattata i en vecka alltså! Tjo.

Milla jag tänker på dig, det vet du, varje dag, varje hjärtslag.
Du och jag. Alltid.

Inga kommentarer: